Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

Γνωριμία

Θυμάστε την αυγουστιάτικη πανσέληνο, που οργάνωσα ένα event στην Πνύκα, έτσι για να γνωριστούμε; Είχα φτιάξει macarons με ροδάκινο, βερύκοκο και σαφράν και μια μελιτζανόπιτα, ίσα να κεραστούμε το κατιτίς μας θαυμάζοντας το τεράστιο φεγγάρι με θέα την Ακρόπολη. Και το αποτέλεσμα; Τζίφος... Ναι, περάσαμε τέλεια, φάγαμε, παίξανε τα παιδιά στην άπλα του χώρου, ήταν ένα πολύ όμορφο βράδυ αλλά ο βασικός σκοπός δεν επετεύχθη. Μπορεί να ήμασταν καμιά εικοσαριά νοματαίοι, όλοι όμως γνωστοί. Δεν ήρθε ούτε ένας άγνωστος, κάποιος που να διάβασε κάτι στο blog, να είδε την ανοιχτή πρόσκληση και να ήρθε, έστω από περιέργεια. Οπότε αποτυχία σ' αυτόν τον τομέα.
Αρνούμενος να πιστέψω ότι επειδή πλέον γράφω αραιά δεν έχουν μείνει αναγνώστες, αυτή τη φορά θα οργανώσω κάτι πιο δύσκολο. Εδώ στην Πνύκα, όπου ο καθένας μπορούσε απλά να περάσει "τυχαία", να δει, να κόψει κίνηση χωρίς να φοβάται ακόμα κι αν είμαι serial killer, θα το τολμήσει τώρα που η συνάντηση θα γίνει σε κλειστό χώρο; Ελπίζω ναι... 
Το Σάββατο λοιπόν, 23 Ιανουαρίου και ώρα 16:00, θα ξεκινήσω να φτιάχνω macarons λεμονιού από το μηδέν, δοκιμάζοντας και τον καινούριο μου τρίφτη αμυγδάλου. Όποιος θέλει μπορεί να έρθει, έχοντας υπόψη τα εξής:
1. Δεν είμαι επαγγελματίας ζαχαροπλάστης ούτε ισχυρίζομαι ότι ξέρω πολλά γύρω από τη ζαχαροπλαστική, οπότε δε θα είμαι ούτε θα το παίζω δάσκαλος, απλά θα προσπαθήσουμε να φτιάξουμε τα macarons. Πολύ ευχαρίστως όποιος ξέρει κάτι παραπάνω να μας το πει, θα είναι λοιπόν πιο πολύ μια ανταλλαγή γνώσεων και ιδεών. Και γι' αυτό θα κάνουμε και τα συγκεκριμένα macarons, δεν τα έχω ξανακάνει, δεν τα ξέρω, θα είναι η πρώτη φορά και δεν έχω σχετική συνταγή. Θα πορευτούμε από κοινού στο άγνωστο (καλά, εντάξει, έχω κάποιες ιδέες, ξέρω τι θα κάνουμε...)
2. Δεν θα είναι σαν σεμινάριο, είπαμε, σκοπός είναι να γνωριστούμε. Στην ουσία ο δικός μου ο ρόλος είναι να καθοδηγώ όποιον θέλει στον τρόπο λειτουργίας της κουζίνας μου, όπου ο βασικότερος κανόνας της είναι η καθαρή δουλειά (παρόλο που μόνο υποχόνδριο δε με λες, περισσότερα στο υστερόγραφο...). Και αφού δεν είναι σεμινάριο,
3. δεν θα υπάρχει κανενός είδους αντίτιμο, εντελώς δωρεάν. Ούτε καν για την επίσκεψη σπίτι μου δε χρειάζεται να κρατάτε κάτι, ως είθισται. Ακόμα και τα υλικά θα τα έχω πάρει ήδη όλα εγώ. Όμως, 
4. αν κάποιος έχει λεμόνια από τον κήπο του, αυγά από τις κότες του, αμύγδαλα από την αμυγδαλιά του, βανίλιες από την ορχιδέα του στη Μαδαγασκάρη, κάτι τέλος πάντων, πολύ ευχαρίστως να το φέρει. Απαραίτητη προϋπόθεση να μην ξοδέψει ούτε μισό ευρώ για να το αποκτήσει. Αν πάλι θέλει να φέρει κατιτίς έτσι για το καλό, μπορεί να φέρει μόνο κάτι φτιαγμένο από τα χεράκια του, γλυκάκι, κουλουράκια, κέικ, κάτι να κεραστούμε με τον καφέ. Ξαναλέω, απολειστικά από τα χεράκια του, όχι να αγοράσει από το διπλανό του ζαχαροπλαστείο, ακόμα κι αν είναι τέλειο. Αν κάποιος θέλει να έρθει και δεν μπορεί - δεν έχει χρόνο - δεν θέλει - δεν ξέρει να φτιάχνει, θα έρθει με άδεια χέρια, το προτιμώ. (Καλά, αν κάποιος έχει τυχαία σπίτι του σοκολατάκια του Marcolini, ας φέρει κανα δυο να δοκιμάσουμε, δεν θα πω όχι...).
5. Η κουζίνα μου δεν είναι τεράστια, δεν χωράει άπειρο κόσμο. Το ξέρω ότι θα είναι χιλιάδες αυτοί που θέλουν να έρθουν, όμως θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας. Και κρίνοντας από την εμπειρία της Πνύκας, θα είμαστε δυο τρεις γνωστοί... 
6. Δεν ξέρω ακόμα αλλά υπάρχει πιθανότητα να μας τιμήσει με την παρουσία της διάσημη Ελληνίδα foodblogger, που όμως δεν μπορώ ακόμα να πω άλλα, δεν είναι σίγουρο (ήταν και στην Πνύκα, χάσατε που δεν ήρθατε...).
7. Για να δηλώσετε συμμετοχή αφήνετε δύο σχόλια, ένα με την εκδήλωση ενδιαφέροντος και ένα (που δεν θα δημοσιεύσω) με τα στοιχεία επικοινωνίας, κυρίως το mail ή όποιος θέλει και το τηλέφωνο, για να συνεννοηθούμε για τις λεπτομέρειες.
8. Επειδή μπορεί να πάρει αρκετή ώρα μέχρι να τελειώσουμε, θα κεράσω καφέ και τσάι και αν πεινάσουμε, θα ανάψω και το αυγό να ρίξουμε καμιά παντσετούλα και λουκανικάκι επάνω, έτσι για τη λιγούρα.
9. Όποιος ενδιαφέρεται αλλά φοβάται να έρθει, μήπως και είμαι serial killer, μπορεί να έρθει με παρέα της επιλογής του, αρκεί να δηλώσει το έξτρα άτομο για να κρατήσει θέση και γι΄αυτό.
10. Ελπίζω να έρθετε, πιστεύω να περάσουμε όμορφα...

Υ.Γ.: Άσχετο εντελώς με το θέμα. Πριν από τα χριστούγεννα πήγαμε στο χριστουγιεννάτικο χωριό στην Παιανία, όπου οι μικρές ξεσκίστηκαν με τις ώρες στο παιχνίδι, ήταν τέλεια. Κάποια στιγμή πεινάσαμε και πήραμε να φάμε από τα σχετικά μαγαζάκια που υπήρχαν στο χώρο. Εγώ διάλεξα ένα hot dog. Όσο περίμενα στην ουρά παρατήρησα ότι ο τύπος που τα φτιάχνει, φοράει μεν γάντι αλλά συνέχεια, δεν το βγάζει ποτέ. Ετοιμάζει λουκάνικα, παίρνει τα λεφτά, δίνει ρέστα, όλα με το γάντι. Δε βαριέσαι λέω, άστα να πάνε... Και έρχεται το τελειωτικό. Όση ώρα ζεσταινόταν το λουκάνικό μου (που το έπιασε με το γάντι...) έρχεται ο προμηθευτής του, ξεφορτώνει (πάντα με το γάντι) καμιά πενηνταριά χαρτοκιβώτια (ο ίδιος, όχι ο προμηθευτής...) με πατάτες, ψωμάκια, λουκάνικα και τα σχετικά, βγάζει ένα πάκο με πενηντάρικα, τα μετράει ένα ένα (φτύνοντας που και που να γυρνάνε πιο γρήγορα) πάντα με το γάντι και ναι, μετά έπιασε το λουκάνικό μου, συναρμολόγησε το hot dog και μου το έδωσε. Με το γάντι... Σίγουρα πριν είχε πάει και τουαλέτα, ξύθηκε, καθάρισε τα παπούτσια του, χάιδεψε τη γάτα του και όλα αυτά με το γάντι αλλά δεν τα είδα, δεν μπορώ να πω... 
Τι έκανα; Απολύτως τίποτα. Το πήρα, δεν έδωσα στα κορίτσια να δοκιμάσουν, το έφαγα, δεν χόρτασα, δεν πήρα άλλο...
Όχι, δεν είμαι υποχόνδριος.

29 σχόλια:

  1. What a great idea! Μπραβο σου. Εγω κατα κυπρο μερια πεφτω, μακρια ειμαι αλλα λιγες φωτο θα περιμενω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, όχι και μακριά, τι να πουν οι χιλιάδες Αυστραλοί που το περιμένουν πώς και πώς...

      Διαγραφή
  2. Γέλασα πολύ για τα υπονοούμενα σου,ιδιαίτερα αυτά με το γάντι.
    Δεν ξέρω αν στο έχω πει είμαι κατά της χρήσης γαντιών παντού για τους λόγους που αναφέρεις και άλλους πολλούς.
    Ελπίζω να είμαστε πρώτον καλά και μετά να είμαστε στον Ελλαδικό χώρο (υπάρχει κι ελπίδα για ταξίδι αλλά δεν το λέω φωναχτά μήπως και ναυαγήσει) και θα τα πούμε από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω είμαι κατά του γαντιού, προτιμώ να πλένω συνεχώς τα χέρια μου (που το κάνω όταν μαγειρεύω...). Μακάρι να καταφέρετε να πάτε το ταξίδι σας, αλλιώς macaron και πανστέτες...

      Διαγραφή
  3. Τί κρίμα που είμαι περίπου 3500 χλμ μακριά!!Δεν θα έχανα με τίποτα αυτή την πρόσκληση.
    Λίζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μααα... μαζί με την παραγελία που σου χρωστάω πάει μαζί και η διαδικασία παρασκευής τους, δεν θα το χάσεις όταν θα είσαι εδώ.

      Διαγραφή
  4. Ειλικρινά, ως νεότατος αναγνώστης του blog (και του blog με τα παιδικά βιβλία...) ψοφάω για γνωριμία και παρασκευή macaron. Αλλά αν δεν τα καταφέρω μόνος, αναρωτιέμαι αν δέχεσαι οικογενειακές επισκέψεις...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λόγω πολύ ιδιαίτερων συνθηκών (θα καταλάβεις όταν έρθεις), μπορεί να έρθεις οικογενειακώς, αρκεί η υπόλοιπη οικογένεια να περιορίζεται στη σύζυγο. Δυστυχώς δεν μπορούμε να δεχτούμε παιδιά στη φάση που βρισκόμαστε. Γράψε μου σε σχόλιο το mail σου (δεν θα το δημοσιεύσω) να κανονίσουμε και να σου πω λεπτομέρειες.

      Διαγραφή
  5. Θα ήθελα πολύ να σας γνωρίσω μιας κι από τη στιγμή που σας ανακάλυψα σας παρακολουθώ ανελλιπώς. Μάλλον δεν είναι τυχαίο το ότι 17 με 24 θα είμαι Ελλάδα. Μόνιμη κάτοικος Ιταλίας έρχομαι στην πατρίδα το Σάββατο 16. Πάω Καλαμάτα και κατά 90% το Σάββατο θα είμαι Αθήνα. Δηλώνω συμμετοχή, δεν φοβάμαι τους serial killer αλλά αν μπορώ, θα ήθελα να φέρω το έτερον ιταλικό ήμισυ. Ως γνήσιος polentone, το έτερον ήμισυ μπορεί να σας φτιάξει πολέντα και να στην ξεροψήσετε στο αυγό! Λέγομαι Κωνσταντίνα Μπαλαφούτη και το μέιλ μου είναι konstantina@alice.it Λεμονιά δνε έχω, όμως πολέντα άσπρη και κίτρινη πεσκέσι θα σας φέρω και αν θέλετε κάτι τις άλλο...το φέρνω ευχαρίστως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Τέλεια, σας κρατάω δύο θέσεις λοιπόν. Στις αρχές της άλλης εβδομάδας θα σου στείλω mail με λεπτομέρειες.

      Διαγραφή
  6. Για τους δυστυχείς που δε μπορούν να παρεβρίσκονται λόγω ανωτερας βίας, μήπως παίζει καμιά ιντερνενετική συν...δημιουργία;Χρυσοπουλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού με ξέρεις, δεν είμαι της τεχνολογίας. Προτιμώ από κοντά...

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Κλεομένη μου. Εύχομαι καλή χρονιά, με υγεία και ευτυχία! Υγεία, πολύ υγεία... Θέλω πολύ να έρθω, απλά είναι περίεργη και πολύ δύσκολη περίοδος για μένα και αν είναι θα δηλώσω υποψηφιότητα τελευταία στιγμή. Μένουμε κοντά άραγε; Εγώ μένω στα Πατήσια. Ελπίζω να είναι και οι κόρες σου, θα ήθελα να φέρω και την μικρή μου αν τα καταφέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Αν είναι να έρθεις άφησε ένα σχόλιο με το mail σου (δεν θα το δημοσιεύσω) για να επικοινωνήσουμε. Δυστυχώς όμως λόγω ιδαίτερων συνθηκών, όπως έγραψα και παραπάνω στον Γιάννη Ζ, δεν μπορούμε να δεχτούμε παιδάκια.

      Διαγραφή
  8. ...διάσημη Ελληνίδα foodblogger... ποια να είναι άραγε;;;; μάλλον δεν θα μπορέσω να παραστώ και να την γνωρίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μ'αρεσει που δεν το βάζεις κάτω και που επιμένεις (και που τολμάς, γιατί δεν ξέρεις τι θα σου σκάσει). Επίσης με δελεάζει η δημιουργία macaroons και θα με ενδιέφερε να έρθω με την χλωρίνη μου (γιατί όταν παίζει αυγό σε συνταγή εχω ένα θέμα), μια φορά εχω φτιάξει όλη και όλη και θέλω να το ξαναδοκιμάσω, αλλά δυστυχώς είναι δύσκολο πολύ τη δεδομένη χρονική στιγμη...ίσως την επομενη φορα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αλλάξει κάτι και τελικά καταφέρεις να έρθεις, θα βγάλω ανακοίνωση σε όλο το διαδίκτυο ότι θα μας τιμήσει με την παρουσία της κι άλλη διάσημη foodblogger. Ουρές μετά ο κόσμος...

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Κλεομένη. Ανακάλυψα το blog πριν από περίπου 1,5 χρόνο, και έκτοτε το παρακολουθώ ανελλιπώς, "ξεσκονίζοντας" παράλληλα όλες τις παλαιότερες αναρτήσεις. Η δουλειά που έχεις κάνει είναι εκπληκτική (το ελάχιστο που μπορώ να πω...). Συνέχισε έτσι....
    Στην προηγούμενη συνάντηση στην Πνύκα ήταν αδύνατο να τα καταφέρω, όμως τώρα δηλώνω παρόν!(εκτός απροόπτου...) Ενδέχεται να με συνοδεύει η σύζυγος, αλλά θα το ξέρω σίγουρα από την ερχόμενη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Γράψε σε σχόλιο το mail σου για να επικοινωνήσω μαζί σου την επόμενη εβδομάδα για τις λεπτομέρειες.

      Διαγραφή
  11. Θα σταθώ στο ΥΓ. Απορώ πώς συγκρατήθηκες και δεν έφυγες. Εγώ θα είχα φρικάρει! Και θα έφευγα αφού θα του τα έψελνα! Αν σε κάτι είμαι περίεργη σε χώρους εστίασης (και κινητούς, τύπου καντίνα) είναι η καθαριότητα. Μπορώ να ανεχτώ την μέτρια κουζίνα αλλά όχι τη βρώμικη. Δεν αντέχω ίχνος βρωμιάς. Εδώ με είχε φρικάρει κάποιο φαγάδικο με το όνομα "Το βρώμικο"!!! Κι αυτό με το γάντι είναι α-πα-ρά-δε-κτο! Ανατρίχιασα και μόνο διαβάζοντας το...ιστορικό του!

    Θα ήθελα πάρα πολύ να έρθω αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είμαι εκτός Αθηνών εκείνο το Σαββατοκύριακο.

    ΥΓ: Με έβαλες και γκούγκλαρα για τα σοκολατάκια του Marcolini!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πεις, είχα μείνει τόσο άφωνος που δεν μπόρεσα να πω τίποτα στο βρωμιάρη.
      Αν τελικά είσαι στην Αθήνα θα σε περιμένουμε, κι αν έρθουν τελικά και οι άλλες δύο που δήλωσαν ενδιαφέρον, θα έχω τρεις διάσημες foodbloggers στο σπίτι. Μαγεία...
      Τα σοκολατάκια του Marcolini δεν τα έχω δοκιμάσει και πολύ θέλω, δυστυχώς όμως δύσκολα θα τα αποκτήσω.

      Διαγραφή
  12. Μπράβο σας, για την θαρραλέα αλλά τόσο ανθρώπινη πρωτοβουλία σας.Δεν μπορώ να συμμετέχω ,κατοικώ στη Μεσσηνία αλλά και πάλι μπράβο σας για όλα. Για το υπέροχο μπλόκ, που βγάζει ειλικρίνεια και αγάπη για κάθε αληθινό και αυθεντικό. Να χαίρεσθαι τις γυναίκες σας και να σας χαίρονται. Εύη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια, δίνουν δύναμη για τη συνέχεια...

      Διαγραφή
    2. Τη συνέχεια την περιμένουμε!Είμαστε συντονισμένοι...

      Διαγραφή
  13. Να σας ζήσει το παιδάκι σας! Πάντα γερό κι ευτυχισμένο!

    Για την συνάντηση τώρα, θα ήθελα πολύ να έρθω και να γνωριστούμε, διότι ενώ μαγειρεύω σπάνια, επισκέπτομαι το blog σας συχνότατα για την ¨ατμόσφαιρα¨ και μόνο :)
    Το γεγονός δε, ότι όλο αυτό είναι υπέρβαση για το χαρακτήρα μου, με κάνει να θέλω να έρθω ακόμη περισσότερο!
    Εκτός απροόπτου λοιπόν(που συμβαίνουν συχνά στην δουλειά μου) και αν υπάρχει ακόμη δυνατότητα, κάνω κράτηση στο όνομα Ιωάννα Κ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ. Δεν γίνεται να μην ανταποκριθώ σε μια υπέρβαση... Θα στείλω mail με λεπτομέρειες.

      Διαγραφή
  14. ΖΗΛΕΥΩωωωωω.
    Χρυσοπουλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού το ξέρεις, ένα τρενάκι θα πάρεις, έρχεσαι και μετά φτιάχουμε τα πάντα...

      Διαγραφή

Τα μηνύματα είναι ελεύθερα, αφού πρώτα λογοκριθούν...