Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Δικαίωση

Στο παιδικό πάρτυ των γενεθλίων της κόρης μου στις 21 του Δεκέμβρη, ακριβώς λίγο πριν την καταστροφή του κόσμου, είχα πάρει την απόφαση να προσφέρω λίγο δαφορετικά εδέσματα στους καλεσμένους, τις συνταγές των οποίων και τους λόγους που με οδήγησαν σε αυτές τις περιγράφω στην ανάρτηση με τίτλο παιδικό πάρτυ. Κάποιοι με κατηγόρησαν ότι το παράκανα, ότι το παρατράβηξα, ότι ήμουν υπερβολικός. Πού ξανακούστηκε πατσάς σε παιδικό πάρτυ; 
Η δικαίωση ήρθε από πολύ μακριά και από τον αγαπημένο μου, τουλάχιστον όσον αφορά τα βιβλία του που έχω μερικά, σεφ. Τα χριστούγεννα, δηλαδή μετά το πάρτυ μας, δεν έκλεψα από κει την ιδέα, προβλήθηκε στην αγγλική τηλεόραση το έβδομο επεισόδιο της σειράς του Heston Blumenthal "Heston's Fantastical Food", με χριστουγεννιάτικο θέμα. Δυστυχώς δεν ξέρω πώς να επεξαργαστώ βιντεάκια, οπότε αν βαριέστε πηγαίνετε κατευθείαν στο 6:50.




Ακριβώς, παραδοσιακός αγγλικός πατσάς, στο παλάτι του Ερρίκου του 8ου, σχεδόν ίδιος με το δικό μας, σε μορφή...χριστουγεννιάτικης μπάλας. Ήδη ξέρω τι θα φτιάξω του χρόνου στα γενέθλια της μικρής και, κυρίως, από πού θα σερβιριστούν οι καλεσμένοι μας...

Update 10/3/2014: Δυστυχώς το βιντεάκι δεν είναι πια διαθέσιμο στο youtube. Κρίμα...

2 σχόλια:

  1. Αυτό που θα τρώνε πατσά απ' το χριστουγεννιάτικο δέντρο θέλω να το δω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου φάνηκε λιγάκι σαν ασέβεια προς το γουρουνάκι μια τέτοια μεταχείρισή του. Είχε κάτι οξύμωρο η χριστουγεννιάτικη ευφορία με τον τρόπο χρησιμοποίησης του υλικού που την προκάλεσε.
    ΄Η μήπως φταίει λίγο και η φάτσα του αγαπημένου σου σεφ, που δεν με ενέπνευσε καθόλου;
    Πάντως΄, ίσως και εγώ το δω αυτό που γράφει το προηγούμενο σχόλιο. Δεν ξέρω, ίσως φάω και καμιά μπάλα, αν και δεν έχω φάει πατσά όσες φορές και αν έφτιαξε ο σύζυγος, που καλά τα καταφέρνει με τη μαγειρική του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα μηνύματα είναι ελεύθερα, αφού πρώτα λογοκριθούν...